Czwartek 2 maja 2024
Komunikaty
09.01.2008
Komunikat Zarządu o międzynarodowej konferencji

e-Travel Forum 2008

W dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie odbędzie się międzynarodowa konferencja „e-Travel Forum” poświęcona wyzwaniom, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych przez internet, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu. Będzie to pierwsza na tę skalę konferencja z zakresu e-commerce w branży turystycznej. Uczestnikami będą menedżerowie biur podróży, hoteli, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentanci uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i finansowych.

Kilkudziesięciu mówców z firm o największym doświadczeniu, w tym portali i firm telekomunikacyjnych, przedstawią najlepsze internetowe strategie dla firm turystycznych, narzędzia sprzedaży zdalnej, nowe możliwości współpracy w sieci oraz efektywne, praktyczne rozwiązania dla skutecznej sprzedaży ofert turystycznych, biletów lotniczych, kolejowych, promowych i autobusowych.

Tematy paneli i prezentacji obejmują obecne trendy w e-commerce, dostępne technologie, dobór źródeł informacji o kliencie oraz zasad analiz zachowań klientów, niuanse dziennikarstwa obywatelskiego pozwalającego na tworzenie stron internetowych przez samych internautów, pozycjonowanie i reklamę w internecie poprzez wyszukiwarki internetowe i programy partnerskie, obsługę klienta poprzez contact center, systemy zarządzania i gromadzenia informacji handlowych CRM,  tworzenie oferty dla firm (B2B), przestrzeganie standardów usability w tworzeniu stron internetowych – przystępności dla odbiorcy. Konferencja stwarza wyjątkową szansę poznania ekspertów specjalizujących się w tych nowych dziedzinach oraz  firm oferujących usługi, które mogą zadecydować o losach firm w warunkach narastającej globalnej konkurencji, w szczególności w branży turystycznej.

Patronat nad konferencją objęły Polska Organizacja Turystyczna, Polska Izba Turystyki, Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych, Zrzeszenie Agentów IATA, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Stowarzyszenie Menedżerów Call Center, program „Turystyka - Wspólna Sprawa” oraz liczne media: www.naszemiasto.pl, Hotelarz, Rynek Turystyczny, Warsaw Business Journal, Hotelnews, TravelPolska, konferencje.com, Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Europa Firmen Portal. Patronem branżowym jest IAB Polska, patronem internetowym został portal Money.pl. Partnerem merytorycznym jest Amadeus Polska, konferencję wspierają Elvia, ORBIS S.A., Anixe, Hurra, Hotelnet.pl, Rimco, Galileo by Travelport.

Wszelkie informacje dostępne są na www.e-travelforum.pl.